تأثیر رهبری اصیل بر عملکرد فردی کارکنان با توجه به ویژگی های شغلی و تعهدات عاطفی کارکنان ستادی آموزش و پرورش

مهرزاد عبداله زاده؛ مینو یوسفی

دوره 6، شماره 22 ، تیر 1401، ، صفحه 125-146

https://doi.org/10.22054/jrlat.2022.67371.1612

چکیده
  هدف از انجام پژوهش حاضر، بررسی تأثیر رهبری اصیل بر عملکرد فردی با توجه به ویژگی‌های شغلی و تعهدات عاطفی کارکنان بوده است. پژوهش از حیث هدف کاربردی و از نوع توصیفی بود. جامعه آماری تحقیق کارکنان ستادی سازمان آموزش‌وپرورش استان گیلان هستند که به روش نمونه‌گیری خوشه‌ای و بر اساس فرمول کوکران تعداد 221 نفر به‌عنوان نمونه انتخاب شدند. ...  بیشتر